Powered By Blogger

luni, 10 ianuarie 2011

Interviu cu miss Miley Cyrus.

Cantareata de 17 ani a aparut in ultimul numar al revistei Parade si a acordat un interviu in care a vorbit despre statutul ei de vedeta si felul in care este perceputa de cei din jur:

•Despre Liam Helmsworth: Liam a devenit cel mai bun prieten al meu. Il iubesc. El chiar ma respecta pentru ceea ce sunt, deoarece vine din Australia, unde nu sunt atat de celebra.

•Despre paparazzi: zilele trecute mi-a fost frica pentru ca erau prea multi fotografi care ma urmareau cu masinile. Asa ca m-am intrebat: “De ce orice alt barbat de 50 de ani care urmareste o tanara ajunge in inchisoare, dar nu si tipii astia? Adica nu au voie sa ma astepte in fata colegiului unde invat dar pot sa stea in fata studioului de inregistrari.

•Nu sunt o papusa iar oamenii continua sa ma trateze in felul acesta.

•Am invatat ca nu pot trai daca iau in considerare tot ceea ce vor spune oamenii.

•Slujba mea este sa distrez oamenii si iubesc ceea ce fac asa ca daca nu-ti place schimba canalul.

•Au existat atatea controverse in legatura cu ceea ce am spus si facut, dar eu cred ca nu exista greseli pentru ca Dumnezeu este singurul care ne poate judeca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu